Kundebesøk hos Viking FK
Gode møter med både akademileder, trenerutvikler, trenere, fysisk trener og spillere ble gjennomført over et 2-dagers besøk i Stavanger.
Gode møter med både akademileder, trenerutvikler, trenere, fysisk trener og spillere ble gjennomført over et 2-dagers besøk i Stavanger.
Fokus var å få tilbakemeldinger direkte fra brukerne i deres mest brukte funksjoner i hverdagen. I tillegg ble det kartlagt hva som skal til for å ta i bruk en enda større del av mulighetene i SkillRace. Viking har et mål om å redusere antall systemer i bruk i utviklingsprosessen. Nå når hovedfunksjonene i SkillRace er på plass er utviklingsfokus en smart meldingssentral som Viking har etterspurt, flere dashboards samt grensesnitt mot spesial-løsninger som videoanalyse, BI dataanalyse og GPS-data.
Relaterte innlegg
Se alle innleggHvorfor SkillRace?
Hva skiller SkillRace fra andre plattformer og verktøy som benyttes i fotballen? Hvorfor skal laget og klubben ta seg bryet med å bytte til en helt ny digital plattform?
Kundebesøk hos Ull/Kisa IL Fotball
Skillrace var hos Ullensaker/Kisa Fotball for workshop og spillerutviklingsmøte